Monday, November 8, 2010

Folio PRINSIP PERAKAUNAN aku dah siap !

hye , hye , hye readers !
aku punya KERJA KURSUS PRINSIP PERAKAUNAN aka KERTAS 3 bagi SPM 2011 dah siap !
2010 x ada pun kerja kursus untuk prinsip perakaunan
jadi kira beruntung la aku yg SPM 2011 ni sbb ada markah dri kerja kursus yg d buat
dah la aku pnya prinsip perakaunan ni agak2 kureng sket
bkn stakat agak kot , mmg ! haha

jgn heran ye kenapa aku pnya folio ni paling lewat siap
aku kan kes2 istimewa skett
hahaha
tapi istimewa2 pun aku bwat sgt cepat , pantas & turbo
org buat dalam masa 3 bulan
tpi aku bwat folio ni dalam masa 3 mnggu jew

TQ cikgu sbb memahami & bagi peluang buat sampai sebelum cuti skolah
dan beri tunjuk ajar walaupun cikgu x ajar saya =)
kalau nak ikutkan aku , kalau boleh hntr tahun dpan . huahuahua

happy gilerrrr aku bila dah siap ni . rasa cam dah lepas satu beban
haha
dan aku dah x sabar nak cuti skolahhhhh
yuhuuuuuuu
kawan2 , korang cuti 22 DIS
aku cuti awal . jgn jelessss =P
tapi tahun depan korang dah cuti aku masih skolah . huhu =(

 FOLIO dah siap ! hantar pun sudah !

mata aku agak pelik sket pagi2 ni
hehehe
bengkak dowhhh
actually , aku malas sgt2 nak g skolah hari ni
tpi mengenangkan aku yg perlu hantar folio & baju kelas akan dapat hari ni
aku skolah jew la
bukan rugi apa pun pegi skolah tu
menguntungkan ada laaa
lagipun aku dah puas cuti 7 bulan dok rumah x g skolah langsung

tapi hari jumaat aku x skolah
hahahahahhahaha
insaf hnya utk skejappp =P
wuuuuuwuwuwuwuuwuwu

Daaaaaaaaaaa


♥ Thank You Sudi Baca Entry WADA ! Like Kalau Suka ! ♥

1 comment:

Anonymous said...

funny2